skitsak....

igår spelade jag match med 97:orna, så va de en från andra laget som sköt en boll på min hand,
så jag fick jätteont och ville knappt röra handen.
¨
så jag och mamma åkte in till akuten i kungälv men dom skickade vidare oss till östra,
så åkte vi in till akuten på östra istället och då träffade vi först en sjuksköterska som kollade på armen och eftersom den va svullen o så, så sa hon att doktorn skulle kollade närmare på den.
så träffade vi doktorn och han sa att den skulle röntgas så gjorde vi det,
sen va det inget brutet eller så, men doktorn ville ändå känna lite mer för han såg att det va någonting, så kom han fram till att jag hade fått en rejäl blödning vid senbenen i handleden så nu måste jag ha en linda i 3 dagar, o i domma 3 dagarna skulle jag helst inte göra något (inga sporter eller så) så att det läkte ordentligt och så! :(
så vi va på sjukhuset i 4 ½ timme..
¨
¨
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0