min helg

Fredag:
¨
va jag ju i skolan till 2.
Sen efter skolan åkte jag, Emelie & Emma hem till Emma och hade almänt skoj!
Sen badade vi och efter det åkte vi hem till Emelie och sov där!
¨
¨
Lördag:
¨
På lördag spelade vi match, vann med 5-1 :D
och efter det så va jag med Emma så sov jag där till igår!
Vi va ensamma hemma till 1 typ så vi va ute och bada och sånt.
Så kom Martin, Jens och Robin så va vi med dom hela kvällen och vi hade SKITKUL faktiskt, och ja...? haha...en dag att minnas iallafall!
¨
¨
Söndag:
Va jag med Emma och vi bada IGEN haha!
Vi pratade och skrattade och åt jordgubbstårta med (y)
sen va det träning och efter det ? jo då badade vi lite till.
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0