Fredag, Lördag, Söndag

Hej alla goingar!
¨
¨
Fredag:
¨
Det började med att jag var i skolan som vanligt.
¨
¨
Sen gick jag hem till mamma & vi åt & kolla på TV typ.
¨
¨
Lördag:
¨
Lördagen började med att bara vara hemma & ta det lugnt. Sen vid klockan 12 så åkte jag, mamma & Tobbe ut till Holm & fikade & kollade på alla fina saker & så. Det var jättemysigt verkligen!♥
¨
Efter vi hade varit på Holm så åkte vi till mormor & morfar & åt mat där & så.
Sen åkte vi hem & då var kolckan  typ halv 9. Jag & mamma kollade på en film & gjorde ansiktsmask & fotbad typ, hahha.
¨
¨
¨
Söndag:
¨
Idag ska jag upp till Viran, vet inte om Emma & Emma ska med annars åker jag upp själv. Tänkte nog rida i paddocken & göra lite övningar med bommar eller nått sånt.
Sen ska jag & mamma ut & springa.....
¨
¨
¨
Puss&Kram!
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0