Dagen idag

¨
Dagen idag har vart jättebra! Började med att Julia & Matilda kom hem till mig & sen åkte vi upp till lilla Viran & jag red. Det blev en mysig uteritt idag, men vi tog det väldigt lugnt nu eftersom hon har vart halt & så.
Sen gick vi ner till sjön och badade, woho! Det far faktist as gött i vattnet!!
¨
Och sen blev det fotbollsträning i det goa vädret.
Direkt efter den gick jag & Tobbe upp till mamma & firade henne mors dag. Sen gick vi ner till farmor & farfar en stund oxå.
¨
¨
Det var min dag det! Känns som jag har hunnit med väldigt mycket faktist;)
¨
Men nu ska jag gå & äta kvällsmat, bloggar mer ikväll eller imon.
PUSS!!
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0