15 sanningar om mig

1. Jag hatar att gå barfota haha?
¨
2. Jag har aldrig ätit majs, fy...
¨
3. Jag gillar mer att bada än att sola
¨
4. Jag hatar att svettas...fryser hellre
¨
5. Jag älskar att prata i telefon haha!
¨
6. Jag HATAR att sova länge på morronen, då sover man bara bort typ hela dagen
¨
7. Tycker inte om fuxar lika mycket som bruna, skimmlar mm.
¨
8. Älskar när hästar har lång tjock man, såå fint!
¨
9. Jag älskar att umgås med både killar och tjejer samtidigt, inte bara tjejer
¨
10. Jag blir LÄTT orolig/nervös över saker, men visar det inte alltid.
¨
11. Jag letar efter saker jag kan skratta åt, hahaha!
¨
12. Jag pratar med mig själv ibland när jag är ensam hemma, det blir roligare då ;)
¨
13. När jag är ensam hemma brukar jag ha HÖG musik och sjunga/skrika som en jvla gris, men hatar att andra hör när jag sjunger
¨
14. Jag sätter alltid flera alarm på morronen för jag är rädd att försova mig..
¨
15. funderar faktiskt på att färga håret, det va min pappa som tyckte att jag skulle göra det och jag blev faktiskt lite sugen på det men får se...
¨
¨
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0