Vad vill ni?

Hej alla läsare!!
¨
Jag tycker att bloggen blir lite tråkig, att det blir typ samma sak hela tiden.. Hej! Idag har jag vart hos Elvira, jag red lite i paddocken och det gick bra. HAHA, aa typ så! Men det blir lixom samma saker varge dag, man skriver om vad man gör på dagana. Men det kanske inte är så roligt för er att läsa.. Men nu kör vi ju 25 dagar grejen så det är ju lite roligare, men...
¨
Så jag tycker att ni ska få välja lite mer vad vi ska blogga om! Vad tycker ni är loligt att läsa? Vill ni ha frågestund igen? Eller kanske att vi ska lägga ut mer bilder? Sanningar om mig? Vad som helst:)
¨
KOMMENTERA VAD NI VILL ATT VI SKA BLOGGA OM!!!!

¨
¨
¨
Pussar!


Kommentarer
Matilda

Jag vil latt ni ska blogga om 5 saningar om mig! :D <3

Kram:D <3

2012-03-04 @ 14:51:15
Emma Kihl Andersson

Mer bilder från när ni var små!!! :D <3

Jätte fin blogg :D <3

2012-03-04 @ 23:38:22
URL: http://http://allroundryttarrn.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0