trololo...

Hej Alla!

Nu är jag hemma från skolan, fredag och allt så det är gött!
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll men jag tror nog det blir kolla på någon film eller nått med familjen.


I skolan idag så hade vi först språkval och efter det så gick vi in till kunälv och spelade bowling. Det var jätteroligt!! Jag hade inte bowlat på typ mer än ett år(?). Men det gick ganska så bra endå, jag kom 1 av dom tre jag spelade med!
Men jag tycker att Jennifer var klart bäst idag! 3 "strikear"!! Även fast hon kastade med fel hand hela tiden. woho, go Jennfier! HAHAHA!
¨

Nu sitter jag här och blöder näseblod... Har gjort det typ en halvtimma. Kul och veta...





Bjuuuder;*



Puss&Kram





Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0