överpigg ponny = nästan avramling..

va ju hos elvira idag med Emelie från typ halv 4 till halv 8 :D
Jag hade tänkt rida ett dressyrprogram, LC:1 men det gick ju sådär...började inte ens rida det för hon hade överenergi!
hon gick jättefint i form i skritt och trav och va lugn och fin så sen när jag fattade galopp så sparkar hon bak ut som en galning så jag flyger fram och hamnar på hennes hals så travade jag runt på hennes hals lite innan hon stanna och jag kunde sätta mig i sadeln igen, haha!
och såhär håll hon på varje gång jag fattade galopp men igen avramling iallafall! :)
¨
eftersom kameran följde med idag så får ni några utav bilderna vi tog idag men inte alla.
¨
¨
¨
¨
¨
gullegris ;)
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0