nytt i garderoben

köpte ju lite nya saker idag i stan, så här får ni bilder på de:
¨
Örhängen, 3 st.
Halsband.


Ett par trosor, köpte dom bara för att dom va roliga, helt klockrena.


Ett par till trosor som jag köpte bara för dom va roliga, helt klockrena.

(framsidan)                                     (Baksidan)

En svart bikini, inga band på.

(överdelen)


(underdelen)

En till bikini, knallrosa, älskar den.

(överdelen)


(underdelen)

En svart sport-bh.


En rosa tröja, med text framtill och öppen rygg.


En vit stickad tröja.


Och en skinnjacka som jag blev supernöjd med.


ja, det var allt jag fick med mig denna gången, tack mamma! 
¨
¨
¨




Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0