No rubrik..

Jag och Emma har varit hos Elvira idag. Emma red ut och Viran var jätteduktig!!
¨
Sen skulle vi spela fotbollsmatch mon 97-orna men det blev inget för mig... Jag spelade typ 2 minuter av matchen sen gick det inte att spela mer. Hade JÄTTEJÄTTE ONT i båda låren typ. Kunde knappt gå eller nått!
Har fortfarande väldigt ont men det är lite bättre iallafall ;)
¨
Efter matchen så har jag och mamma  vart hemma och städat och fixat massa, tröök.
Men just nu är jag bara hemma på rummet och chillar, lyssnar på lite musik och sånt. Vill egentligen gå ut och göra något, eller träffa nån. Iallafall inte vara hemma! Men jag kommer nog inte så långt nu ändå..


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0