fullt upp...

ja, som rubriken lyder har jag haft fullt upp i helgen så har inte haft tid med bloggandet.
Men lite om min helg:
¨
I fredags var jag med Emma efter skolan. Vi gjorde inte så mycket faktiskt, eller vi va typ med Bapsi (en hund) hela tiden, myyys! och sen åkte jag hem och tog det lugnt med my family.
¨
bapsi 
¨
och igår då, först va jag hos Viran med Emelie. Jag red ut och hon var superduktig!
Sen spelade vi internmatch mot 97:orna. Och efter det va jag med Emma o så kollade vi på Ytterby-Hermansby (P-98) och efter de åkte vi o kolla på innebandymatcho efter de åkte vi tillbaka hem till Emma så sov jag där till idag! kulkul! :D
¨
Viran 

Emma 
¨
Och idag åkte jag och pappa först till backaplan och så köpte jag nya converse, vita såklart! ;)
och sen tränade jag fotboll!
Och nu ikväll har jag städat, kollat PA3 och pluggat lite till hkk-provet som vi har på tisdag.
¨
¨
de va typ min helg de, ha de bra, bloggar sen, puss! :*
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0