frågor

Vilken svordom använder du mest? Fan, Helvete typ
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl. 6 (dock inte på helger)
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inte? det gör mamma
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jadå, de tror ja väll!
Vad åt du till middag senast? haha? typ ris och kyckling
Kan du vissla? klart ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? ja såklart! :)
När flög du senast? typ i september
Pratar du några andra språk? pratar gör jag ju men inte flytande
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske
Vad har du med dig in på bion? godis eller popcorn och någon/några kompisar
Vad har du för väder? just nu, typ mörkt men idag har  det varit grymt bra väder!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? haha typ 7 tror jag
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja, oftast
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 år
Tror du på liv på andra planeter? vet faktiskt inte?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag fick chansen, ja! fast är höjdrädd...
Tycker du om att krama folk? Det beror på vem det är, men ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, verkligen
Är du mörkrädd? haha ja (a)



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0