dag 19 - mina mål/drömmar/önskningar

Emma:
¨
Sjuukt svår fråga att svara på bara sådär! Men det klart jag har ju massa, men några är typ,
¨
Mål: Typ inom ridsporten vill jag ju hoppa Sm och sånt men iallfall skaffa egen ponny och ut och tävla med den (tror därimot inte det blir något med egen häst :( men vet inte)
och inom fotbollen att aldrig tappa intresset för vi har såå sjukt kul tillsammans vårat lag! Och jag vet inte hur långt jag vill komma inom fotbollen faktiskt men iallfall inte sluta och hålla kontakten med vårat lag, för vi är BÄST!
¨
Drömmar/Önskningar: Aså jag kan sitta en hel månad och lite till och rabbla upp massa drömmar o så men det går ju inte! men en utav mina största önskaningar är:
Leva lyckligt, med underbar man och 2-3 barn, ha ett stort lyxhus och alltid vara frisk!!
vill inte ni med de? :)
¨
ja, det va väll lite om de. Som sagt, jag skrev ganska mycket nu men hade kunnat skrivit mycket mycket mer!
¨

¨

¨
¨
Emelie:
Det är typ exakt samma som Emma! Komma långt innom ridningen osv. Skaffa egen ponny och ut och tävla den massor och så.
¨
Drömmar... Bli miljonäääär!!!!  Flytta till en jättestort och lyxigt hus och ha ett stall precis utanför där mina hästar ska stå.
¨
Det finns ju massa saker som jag önskar och drömmer om. Och jag har självklart massa mål som jag vill nå, både innom ridsporten och andra grejer. Men det mästa av de har Emma redan skrivit;)
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0