dag 14 - detta skulle jag vilja göra innan jag dör

¨

Dag 1 - En bild på en riktigt bra vän

Dag 2 - Fem sanningar om mig

Dag 3 - En bild som gör dig glad

Dag 4 - Mina rädslor

Dag 5 - En kort video som du alltid skrattar åt

Dag 6 - Favorit film

Dag 7 - Om jag vann en miljon

Dag 8 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 9 - Hur en kille ska vara enligt mig

Dag 10 - Min favoritplats i vardagen

Dag 11 - Någon i min släkt jag är mest lik

Dag 12 - Senaste lyssnade låten

Dag 13 - Saker jag stör mig på

Dag 14 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Dag 15 - Favoritårstid och varför

Dag 16 - Något jag är beroende av att använda nästan varje dag

Dag 17 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 18 - Bild på favoritplagget

Dag 19 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 20 - Något jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 21 - Ett ställe jag varit på och gärna skulle besöka igen

Dag 22 - Mitt drömbröllop

Dag 23 - En bild från förra sommaren

Dag 24 - Dagens outfit

Dag 25 - En kompis jag känt hela livet och fortfarande umgås med



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0