Busig ponny idag...

Ja, idag när jag och Emma kom upp till Elvira fixade vi iordning allt och sen gjorde iordning henne,
så bestämde jag mig för att rida ut idag i skritt och trav o galoppera i paddocken, så efter vi hade gått en liten sväng så kom vi till en lång raksträcka som jag alltid travar eller galopperar på med henne men idag tänkte jag faktiskt bara skritta där... men det gick inte Elvira med på! Så hon började sparka bak ut och så som hon brukar men idag va hon värre än vanligt! Hon sparka bak ut hela tiden och stegra tillomed, dock inte så högt som tur va.
Men ingen avramling iaf ;)
¨
aja det va lite av min dag de, ha de bra så länge, puss!
¨
Föresten... Ett Inspiration inlägg kommer upp  typ nu från mig o Emelie, håll koll! :)
¨
¨
busponnyn 
¨
¨
¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0