10 sanningar

Här kommer 10 sanningar om mig!
¨

1. Jag är kass på hemkunskap, eller aa laga mat
2. Jag älskar gurka, frusna pommes frits och is. Äter isbitar typ vage dag
3. Sätter altid flera alarm när jag ska vakna på morgonen, för jag är rädd att försova mig..
4. Innan jag somnar räknar jag ut hur många timmar jag får sova
5. Jag vänder ALTID på kudden för att sova på den kalla sidan
6. Jag har mycket mink och kläder som jag inte använder
7. Jag har aldrig spelat wordfeud! :O
8. Kollar altid på klockan men sen glömmer av vad den visade
9. Springer altid runt i hela huset när jag borstar tändena
10. Jag skrattar åt mina egna skämt innan jag berättar dom
¨
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0