mina dagar, fredag - måndag

tänkte berätta lite mer vad jag gjort dessa dagar.
¨
¨
Fredag:
¨
I fredags gick jag i skolan till 3.
Sen gick jag hem till Emma och vi va hemma hos henne och prata mest.
Sen åkte vi iväg till ett annat ställe och där va allt bra!
mer än så säger jag inte än..
vi hade iaf en grym dag!
¨
¨
¨
Lördag:
¨
¨
Då åkte jag först upp till Viran med mamma.
Hon fick bara skrittas efter skadan så de fick bli en lugn men mysig uteritt.
¨
sen åkte jag hem till Emma där jag sov över.
¨
vackra sak!
¨
¨
Söndag:
¨
Åkte jag in till liseberg med familjen,
åkte lite saker och träffa även kusinen där inne, kulkul!
fick med oss lite vinster hem med, dock inte mycket!
¨
¨
¨
Måndag:
¨
Skolan till två.
Sen gick jag och Emelie hem hit och sen till henne & efter det vidare till stallet.
Där red vi barbacka och jag fick lilla twiggy, och det var verkligen en rolig lektion med mycket balansövning.
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0