LÄNGTAR!!!

Längtar verkligen skiiiit mycket till sommarlovet!! Gör inte ni också det??
Men det är ju bara 3 dagar kvar!! Waah vad tiden har gått fort.. :O
¨
Jag tycker att sjuan har varit ett jättebra år eller vad man ska säga. Det har varit det bästa skolåret hittills iallafall. Jag är riktigt nöjd med min klass, har fått några nya freinds & allt har vart mycket, mycket roligare än vad det har vart alla andra år! Så jag är fett nöjd med 7:an!!
¨
Men det tråkigaste av allt är att 9:orna slutar & 99:orna börjar... Tycker inte det ska bli kul..! Skolan kommer bara bli ännu tråkigare då... Asså jag har inget emot 99:orna eller så, det är inte de. Utan jag tycker bara att det har varit ett jättebra skolår nu i sjuan & så, & det är många goa personer som slutar 9:an nu med, så det är ju lite synd.. :/
¨
Men nu ska vi tagga inför världens bästa sommarlov!! Detta lovet kommer bli sååå grymyt verkligen! Har planerat massor!! Kommer ha fullt upp varje dag & det kommer bli så himla braaa.
¨
Här är lite grejer jag ska göra under sommaren:

Ska på Alleby ridläger med dom goaste tjejorna ♥
Spela skadevi cup & Gothia!! ♥
Vara mycket hos Elvira ♥
Träffa med kompisar! ♥
Vara på Lisseberg! ♥
Dygna, haha! ♥
Bada, sola & bli bruuun! ♥
Vara på landet ♥
Festa, woho! ♥
Käka mycke glass! ♥
¨
¨
Sommaren 2012 ska bli den bästa!
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨
¨


Kommentarer
Anonnoumus

Känner du några 9:ior?

2012-06-11 @ 23:23:03


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0