Helgen

Fredag: Var först i skolan, sen åkte jag, Julia & Matilda hem till dom & åt. Sen var vi ute med Nemo en stund & efter det gick vi hem till mig & kollade på Let´s Dance finalen. Woho! Go Anton!! ♥
Åt oxå massa jodgubbar med choklad, mumms!
Julia & matilda gick väl hem nån gång vid 11 halv 12 & då gick jag in på datan lite sen gick jag & la mig.
¨
¨
¨
¨
Lördag: Då var jag & klippte mig vid 9 typ. Det fanns ingen annan tid så var tvungen att ta den tidiga tiden... :/
Efter klippningen var jag, mamma & tobbe & handlade lite mat & sånt. Sen åkte vi hem & var hemma resten av dagen & gjorde ingenting. Kuuul.. not.
¨

¨
HAHAH men ojj...
¨

¨
Söndag: På söndagen var jag hos Elvira med mamma. Jag skrittade ut henne en stund, ingen trav idag heller.  Hon håller ju på att sättas igång igen efter skadan. Sen var det ju fotbollsträning med, gött!
¨
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0