Förlåååt

Förlåt för sämst uppdatering i helgen.. Har verkligen faft fullt upp! 
 
 
 Fredag: I fredags på midsommar var jag, mamma & Tobbe hemma hos mammas kompis Annika & grillade & hade det mysigt. Vi cyklade ut dit ifrån mormor & morfar vid kl 1 ungefär & vid 4 var vi nere & kollade när alla dansa små grodorna typ ;)
Det var faktist rätt mycket folk där ändå.. från början skulle vi vart 12 st, men till slut blev vi 30, haha. Jag kände typ inga av "barnen" som var där men några hade jag träffat förut & så men inte alla. 
Sen cyklade vi hem till mormor& morfar  nån gång sent på natten, haha!
 
På vägen till Annika hittade vi några små söt kor som får stå för bilderna, hahah! 
 
 
 
 
 
Lördag: Sov ju hos mormor & morfar den natten. Vaknade vid 11 eller något men fick skynda mig hem så jag skulle hinna följa med Emma till Elvira. Jag Emma & Emma var upppe hos Elvira i några timmar typ. Emma red & jag hade hennes kamera hela tiden, så jag tog en del kort kan man säga...! 
Efter jag hade vart hos Elvira så gick jag & Tobbe ner till pappa för vi ska vara där en vecka nu, som vanligt ;)
 
Vi var hos farmor & farfar nästan hela kvällen & kolla på TV & fikade & lite sånt. Men sen vid 11 eller något gick jag & Tobbe ut & spela fotboll i regnet, haha mongo! Då såg vi också en älg hahah! 
 
 
 
 
Söndag: Idag ska jag bara vara hemma & fixa lite grejer & så tror jag. Men vid halv 5 ska jag ner till Yttern & träna fotboll. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0