tomorrow

tänkte berätta för er hur min dag kommer se ut imon:
 
* först är det ULLARED som gäller med mamma, Emma och hennes mamma, tjejmyys ;)
Vi åker redan vid ÅTTA så upp tidigt ;)
så är vi la hemma runt fyra eller något sånt!
 
* Sen på kvällen blir det rida Kiwi och Adrian tillsammans med Emma. Roligt!
ingen aning om det blir uteritt eller paddocken, men jag vill nog helst ut ;) dom är sååå pigga ute, eller dom va de sist iaf..
 
aa de va la de, så vet inte riktigt hur jag gör med bloggen..?
Kommer nog inte ha tid att blogga, kanske en gång på morgonen och en gång på kvällen.
Så jag gör nog typ 3 tidsinställda till er så det blir uppdate.
 
aja, hörs, puss!
 
 
gosisarna ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0