my day

min dag började med att åka upp till Elvira. red henne i paddocken och ja tyclte hon kändes konstig. Hon kändes väldigt smal.. :o och hon kändes lite hackig och så när jag red. Men det släppte sen och tillslut gick hon i en låg och fin form och är nöjd över henne, älsklingen! ♥
Erica kom i mitten av passet också och frågade hur hon kändes för Carro hade sagt att när hon hade longerat henne inspänd så hade hon kännts hackig o så, så de kanske va något?
avslutade i alla fall ridpasset över lite bommar vilket hon tyckte va kul ;)
 
 
sen när jag kom hem slappade jag lite innan maten, gottade även till det lite med glass o chokladsås efter maten ;)
 
 
och nu sitter jag här och bloggar lite, hihi ;)
och eftersom vädret är så himla bra här idag så ska min familj åka ut till havet och ta ett kvällsdopp typ nu så vi hörs igen efter de!
 
den röda "pricken" på min axel är et myggbett! inte någon äcklig finne eller något sånt! :)) HAHA
 
 
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0