Förlåååt

Förlåt för att jag inte har bloggat! Har verkligen inte haft tid till det... 
Tänkte skriva lite snabbt om hur mina dagar har varit!
 
Lördag: Då åkte jag, pappa & Tobbe upp till landet med kusinerna. Myyys! Gjorde inte så mycket den dagen, gick ner & bada & träffade "skåningarna". Har inte träffat dom sen förra året så det var riktigt kul att träffa dom igen! 
Och på kvällen så grillade vi & hade det allmänt gött! ;) 
 
 
 
 
Söndag: Åkte till stenungsund & jag fick köpt lite grejer, bland annat 2 "bikinisar" haha hur säger man? En vit klänning/linne. Och en typ vinröd T-shirt. Allt var på rea utan T-shirten! 
Blev riktigt nöjd med allt, kanske kommer upp bilder någon dag om ni vill?
 
 
 
Måndag: Då åkte vi upp till kungshamn och hälsade på våra andra kusiner på deras sommarställe. Vi skulle igentligen åka ut med typ en fiskebåt men det blev inget för det blåste för mycket. Så istället var jag & Nicole kvar i Kungshamn & kollade lite i affärer & så, myys! 
Sen på kvällen gick alla vi ner till havet & fiskade. Hahaha jag var ju King! så fort jag la i spöt i vattnet så fick jag upp en fisk, weeeej! Fast den var typ för liten så dom slängde i den igen :/ Sen precis efter så fick jag upp en till fisk, men den kunde man inte äta eller nåt sånt..
 
 
 
 
 
 
Bläää!
 
Tisdag: Var i Kungshamn & bara chilla på livet, kolla på film & var ute & spela fotboll. Åkte upp till ett hotel i Trollhättan som vi skulle bo på en natt.Gick runt i Trollhättan & kollade lite affärer & sånt, var & badade på hotellets inomhus pool, gött! Sen gick vi ut & åt på nån mysig resturang. Och vädret var super, så allt var as bra! Sen gick jag, Tobbe, Nicole & Jonte upp till hotelrummet & kollade på film.
 
 (bild från landet)
 
 
Onsdag: Då gick vi upp as tidigt & dusha & gjorde oss i ordning för frukosten. Gick ner & åt, sen direkt upp till rummet igen & packa ner alla grejer. Så lämnade vi hotelet vid 10 kanske & åkte direkt upp till Skara Sommarland, wihoo! 
Men det var väääärldens kö dit! Tog en timme mer än vad vi hade räknat med..! Så säger dom på radion att det  var rekord-dag på Skara Sommarland, 12 000 pers!! :O Så vi fick stå på en parkering längre bort, & gå jättelångt för att ens komma till Ingången! Men när vi väl var där inne så var det fullt ös & jätte kul! Skara Sommarland stänger igentligen kl 7, men bara för att det var rekord-dag så stängde dom 8.
 
Hahah när vi kom fram till landet igen skulle vi bara äta & gå & lägga oss typ, för klockan var rätt mycket & så. Men, jag, Tobbe, Nicole & Jonte satt uppe typ halva natten & åt mackor & hade världens kvälls humor! Hahahah skit kul verkligen, skrattade verkligen åt allt! Och vi kom på MASSA gammla minnen & annat kul! Hahaha den dagen var verkligen awsome!!!
 
 
 
Torsdag: Den dagen var verkligen chill, bara låg & stekte på bryggan typ hela dagen.Gött! 
 På kvällen sen gick jag & nicole ut & fotade, bilder på det kommer nån annan dag.
 
Smakprov;)
 
Fredag: Då var vi med nere vid havet hela dagen & sola & bada. Träffade också skåningarna för sista gången i år:( 
 
 
Lördag: Hemma hela dagen & packade upp mina grejerm städade rummet & massa sånna saker. Sen på kvällen träffade jag Julia & Matilda & sov hos dom.Vi kollade på film & hade det gött! 
 
 
 
Söndag: Var med Julia & Matilda hela dagen & men vi gjorde inte så mycket, var mest hemma.Skulle ridit Elvira men det blev inget med det.. Sen vid 9 cyklade vi bort till Preem & köpte glass. Hahah på vägen hem var typ de roligaste jag vart med om! 
 
Bilden är tagen från Julias instagram!
 
 
 Måndag: Var med Julia & Matilda i stallet, passade Nemo & bakade kladdkaka, men den blev inte goo.. :( och kollade på film.
 
 Bilden är tagen från Matildas instagram!
 
 
Tisdag: Åkte till stan med Julia & Matilda,köpte bara en grej kanske kommer upp bild nån dag.
Sen åkte vi hem till J&M hahah, och tjockade oss med massa glass, jodgubbar & chokladsås, mums! 
 
 
Tack för dom här dagarna tjejor! Puss på er! ♥
 
 
Aa det var typ det jag gjort i veckan & så. Lovar att uppdatera bättre från & med NU!
 


Kommentarer
TeamFS

Var gärna med & tävla på våran blogg :)

2012-08-02 @ 10:07:29


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0