bilder från idag

sa ju till er att jag skulle lägga upp bilder från idag men jag valde faktiskt att INTE äns ta ett ända kort...
jag ville spendera dagen tillsammans med Emelie för att ha ROLIGT och det hade vi!!
 
Vi åkte först till romesjön och bada,
där var det fler folk, och det va faktiskt väldigt skönt i vattnet!
hahahah Emelie...snygga boys där med, eller hur? :$ omg, njae.. HAHA
 
Aja, iaf så vi va där o badade o solade lite..
sen gick vi ner till Viran o fixade o Emelie red i paddocken.
Myste även väldigt mycket med alla andra hästarna som står i stallet för dom va inne när vi kom.
 
aja, de va la typ dagen de!
Tack Emelie för en sjukt rolig dag, längesen jag skrattade så jävla mycket som idag.. ;) ♥
 
 
HÖRS sen, PUSSAR!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

HAHHAHAHAHAHAHAHA!!! Lätt roligaste dagen på länge!

"ginger skäggad"
DING! ( när vi var & badade)
Tajt som fan asså...! (när vi var & badade)

2012-07-04 @ 00:20:52


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0