älskade turkland ♥

Idag gäller det. Kl.17.20 lyfter vårat plan. Mot Side som ligger i Turkiet. Där ska vi vara i en vecka. nästan 40 grader. Sola & Bada. Semester. Åååh livet leker!
 
det kommer bli SKÖNT!
bloggen då? hur gör jag med den? Alltid när jag har åkt bort har jag fixat några tidsinställda men denna gången hade jag tänkt att faktiskt ta semester på riktigt och inte behöva tänka på bloggen!
men så blev jag så sugen på att faktiskt fixa några tidsinställda till er trots allt så det har jag faktiskt gjort!
varsegod ;)
 
iaf, lite om hotellet och de:
Hotellet heter Sea World Resort & Spa.
Det är all inclusive!
Hotellet har en egen privat strand och två stooora pooler!
12 vattenrutschbanor!!
och så har dom faktiskt minidisco varje kväll för barn mellan 4-12 år...tufft då att jag tyvärr är 13 år ;( HAHA!
 
 
tror detta kommer bli toppen bra, hörs när jag kommer hem och kanske bloggar lite där nerifrån med, HÅLL KOLL!
 
PUSS
 
Hotell Sea World:
 
 
 
 
 
 
 
 
åååh så lyxigt hotell!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0