Alleby dag 1

Vi kom dit vid 10, då va det stugindelning. Jag kom med Emelie och med Emma, kom även med två 11 åringar. Så bäddade vi in oss där o efter det åkte föräldrarna hem. När dom hade åkt fick vi reda på hästarna. Emelie fick en vit C-ponny, Zingo. Jag fick en vit D-ponny, Silver Knight...BÄSTA ponnyn! Så va det dags för första ridpasset, det blev dressyr och det gick faktiskt väldigt bra! Efter det passet va de mat o sen skulle de inte va något mer ridpass igentligen men eftersom vi hade skött oss så bra så fick vi ett till ridpass. Jag och Emma blev i en ridgrupp, grupp3, och Emelie i en annan, grupp2. För mig och Emma blev det dressyr igen och för Emelie markarbete. Även det ridpasset gick super. Sen va det kvällen o då fick man bada i deras pool eller göra vad man nu ville. Det va typ första dagen. EMMA



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0