Inseration!!!

Det finns ju även mycket snygga häst grejer med amerikanska/engelska flaggan.
¨
¨

¨
¨
    
¨
MÅSTE HA!!!!!!
                                                                                                                                                                   


Coolaste jag har sett!! Riktigt snygga enligt mig!
¨


Inte de snyggaste, men men.
¨

¨
Coolaste jag har sett!! Riktigt snygga enligt mig!
¨
¨


 Jag älskar röda och mörkblåa grejer till både hästen och ryttaren, skitsnyggt verkligen!!

¨
 
¨

¨

¨
   
¨

    
¨

¨
    
¨


             


¨

¨

¨

¨


¨

¨
¨

¨
¨
¨
¨



Kommentarer
Sofia

Vet inte så mycket om hästar! ;)

Men ÄLSKAR usa saker! <3

2012-01-28 @ 21:42:45
HAHAH!! Jag älska´r med USA saker ! :D <3

2012-01-28 @ 21:45:32
Anonym

Vad fina bilder. skulle oxå vilja ha ett sådant panband.

Grym blogg.

2012-01-28 @ 21:48:15
Emelie

Jaa dom pannbanden var sååå coola tycker jag!

Taack så mycket!! <3

2012-01-28 @ 21:52:12


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0