Hemma från stallet

Hej!
¨
Hemma igen efter en iskall dag i stallet. Jag hoppade Rikki idag, och det gick jättebra faktist!
Vi drog över lite på tiden för gruppen efter oss hade teori, så de va roligt.
¨
Nu sitter jag här hemma i soffan och spelar tv spel bed brorssan. Och jag är verkligen bäst på det!
¨
Jag har ganska mycket att göra ikväll så kanske inte ska sitta här och slöa..?? Måste göra matteläxa och massa skit...
¨
GLÖM INTE ATT DET ÄR FRÅGESTUND NU!! FRÅGA PÅ BARA!!!!!!!!
¨
¨
¨
Bild på mig när jag hoppar Twiggy. från 2010


Kommentarer
Anonym

Hejsan!

Ville bara säga Emma att jag har lite bilder på Elvira ute på bloggen! (Till dig med Emelie såklart)

Kram på er tjejor!

2012-01-24 @ 12:14:41
Amanda

Föregående kommentar var då från mig men jag råka klicka av för tidigt! ;) <3

2012-01-24 @ 12:15:19
URL: http://teamchevall.blogg.se/
Emelie

Jättefina bilder på lilla Viran, så gullig är hon! Superfin blogg ni har!!!

Kram på dig!

2012-01-24 @ 20:28:54
URL: http://vaniljaas.blogg.se/
Anonym

Amanda: Guud va söt hon är! och bäst också, eller hur? ;)

Super blogg ni har och tack så jätte mycket för länkningen ! vi länkar er med om ni vill? :D <3

Kramis !

2012-01-24 @ 21:29:26
Emma Barin

haha det var jag som skrev det med ''amanda:'' :D

2012-01-24 @ 21:30:45


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0