HAHAHAHA, GAAAALET ROLIGT!!!!!

AHHAHHHAHAHAH!! sitter här och skrattar så tårarna rinner! jag skrattar verkligen ihjäääl mig åt dig Emma!!
Efterbliven (a) Fattar du? HAHAHHAHA!!!!!!
¨
Emmas kommentar: jag är la bara för go!, är jag inte de ;) iallafall någon med bra självförtroende.
¨
E du vaken lars? E du vaken Lars? Sover du? sover du? Hör du inte klockan? Hör du inte klockan? Ding, ding dong! Ding, ding, dong!
¨
Det är obiskrivligt hur goa vi är!
¨
Ge mig en HÖG 5!!!!!
 ¨
 HAHAHHAHA, grisen har mustach!! precis som hemhunskaps läraren..
¨
Smör på kudden!!!!! GAAAAHAHHAAHAH!!!!!
¨
Emma!! KYCKLINGFILEÉ!!!!
¨
¨
¨
¨
¨
 De finns såååååå mycke roligt att skratta åt!!!! HAHAHAHAAHHAAHAHAHHA!!!
¨
¨
¨
¨
 Detta var de dummaste inlägget jag varit med om. Men oxå de roligaste! Hejdå från Emelie !



Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAH, GOOA !! <3

2012-01-16 @ 20:47:49


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0