Emma och Emma ♥

Hej alla!
 Har nyss kommit hem från stallet och en jättebra kväll/natt/dag hos min goa kompis Emma Åkerström. Jag och Emma sov över hos henne igår till idag, roligt! Så idag var jag och Emma hos Elvira. Emma red ut och det gick bra, men Viran var ganska pigg! Sedan så gjorde vi lite frihetsdresyr i paddocken med henne och det gick jättebra faktiskt!!!

¨
Nu sitter jag här hemma och äter jättegoda mackor och dricker oboy, mums!
Snart ska jag och mamma kolla på TV och käka glass och bara ha de gött! Man får ju passa på när inte lillebror är hemma.. ;)

¨
¨
Svaren på frågestunden kommer upp imorgon tror jag.
¨

Vi kanske lägger upp "bildbomben" för Januari ikväll, men vi får se.

¨
¨
¨

Gulle ♥

¨
¨

Mina sötnosar!!
¨
¨
¨
Scary
¨
¨


HAHAHAHAH, Puss på er mina goingar!!

¨
¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0