10 sanningar om mig!

Hej!
Täkte berätta lite sanningar om mig själv...

¨
¨


1. Jag HATAR hår!!!!!!! Lösa hårstrån är det väsrta som finns.
¨

2. Jag älskar att äta is/isbitar
¨

3. Jag är verkligen livrädd för spindlar
¨

4. Jag hatar att vara ofixad
¨

5. Jag älskar alla tjejgrejer, kläder, smycken och smink och sånt

¨
6. Jag är ganska stökig av mig

¨
7. Det tog hela dagen för mig att fatta denna bilden..


¨
8. Jag har sämst humor


¨
¨

9. Jag ÄLSKAR att fota
¨
10. Jag hatar att laga mat, är verkligen sämst på de..



¨

 

¨

 

De va de de! HAHA!!! Fråga gärna om det är något mer ni vill veta om mig. Så svarar jag på det någon gång när jag har tid.

 

 

¨

 

¨

 

 

¨

¨

 

 

 

¨

Glad?

¨





Kommentarer
Emma ÅÅ :)

Hur gjorde du den första bilden på dig ? :) puss o kraam <333333

2012-01-31 @ 21:28:46
URL: http://nattstad.se/emmmaas
Emelie

Jag gjorde den på picnik!!! ;D

Puss&Kraaaam <33333333

2012-02-01 @ 15:58:17
URL: http://vaniljaas.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0