min dag

Hej Alla!
Såhär har min dag sett ut: Först så var jag ju i skolan, hade en bra "första dag" efter lovet. Sen gick jag bort till stallet och red lektion där. Hade Twiggy idag men det gick inte så bra.. Sträckte mig i armen när hon blev rädd får något typ..
¨
Sötnos!! 
¨
Efter stallet så gick jag pappa och Tobbe över till farmor och farfar och fikade. Min "gammelfamor" var också där och berättade lite om en sååå snygg killle som hon träffat som jobbar på sjukhuset. Den historien gjorde verkligen min dag!! HAHA!! Go gammelfarmor man har! 
¨
¨
Nu ska jag kolla på familjen anorlunda på TV 4 play.


¨
Puss&Kram!




Kommentarer
Louisa

Fråga ALLTID om ni får ta bilder från mig!

Vill inte att ni gör det utan att fråga :) <3

ha en bra kväll :)

2012-02-21 @ 21:15:12
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0