God Morgon

God Morgon!
Vaknade för en timme sedan och fick panik! Trodde jag skulle upp till skolan... Men det är ju LOOOV!!!!! Det är jätteskönt verkligen! Men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på på lovet än. Jag och Emma kommer iallafall vara hos Elvira ganska mycket, så det blir jätteroligt! Så vill jag ju självklart vara med mina goa kompisar, men nästan alla är ju bortresta nu på lovet.. Och så ska jag vara med familjen och så.
¨
¨
Idag ska jag inte göra så mycket, tror jag. Bara kolla på fotbollsmatch YIS mot KFF. Skulle ju egentligen spelat själv, men är så förkyld och har ont i halsen så kan tyvärr inte spela:((
¨
¨
Puss&Kram!


Kommentarer
Ella

krya på dig!

Kram!<3

2012-02-12 @ 17:47:55
URL: http://hastaroponnys.blogg.se/
Emelie

Tack, Kram på dig med! <3

2012-02-12 @ 17:53:05


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0