Frågor del 2

53. Gillar du räkna matte? - NEJ!!!
54. Älskar du någon nu? - Jaa
55: Har du gråtit inför en vän? - Jao
56. Kan du sjunga? - Jag kan ju men de låter inte bra...

57. Har du sett nån dö? - Nej

58. Säger du vad du vill? - typ ?

59. Är du stor? - Nä, men jag är biff !!

60. Blir du lätt arg? Nee
61. Kan du tala spanska? - Ja, jag är klart bäst på de!
62. Är du kortare än 1.60? - Mm
63. Älskar du sommaren? - Ooohja!
64. Älskar du vintern? - Ne
65. Har du mer än 6 par skor? - Haha aklart!!
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Hihi jaa
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja, många gånger!
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja
69. Gillar du att städa? - Nää!!!
70. Gillar du att sova länge? - Nej, man missar så mycke då
71. Har du vart med om en olycka? - Tror inte de
72. Är du förvirrad? - Typ alltid

73. Har du mer än 6 par byxor? - Yees
74. Har du förlorat en vän? - Aa
75. Gillar du att shoppa? - Ja såklart! You know girls
76. Har du varit i paris? - Nee
77. Gillar du ormar? - Neeej!
78. Klarar du dej själv? -
79. Har du lagat mat? - Jag, bara på hemkunskapen
80. Är du klantig? - Hehe.. aa
81. Har du foppatoffler? - Jao
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Japp
83. Sminkar du dej innan skolan? - Aklart
84. Har du träffat en kändis? - Yes
85. Har du mer än 7 par nagelack? - älskar nagellack så jaa!
86. Har du busringt? - Nej, aldrig...     Eller jo!
87. Har du skällt på din bror? - Måååångaaa gånger!

88. Har du en vän som skiter i dig? - Nej, varför skulle jag vilja va vän med den då?
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - ja..
90. Sover du med nått gosedjur? - Hihi nej
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - Nejdå..
92. Vill du bara bort ibland? - Jaa
93. Har du tältat? - Hahah jaa
94. Har du brännt dig? - Aa
95. Har du lekt med levande ljus ? - Gör de hela tiden typ
96. Har du lekt anden i glaset? - Nee..
97. Skäms du ibland? - Ja...
98. Bor du i skåne? - Nej
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Aa, de gör jag la
100. Är du på sista frågan nu? - Nej  ?
101. Är du singel? - aop

102. Har du åkt flygplan nån gång? Jaa!!
103. Är du blyg? - Ibland
104. Har du svarat på alla frågor? JA!!!



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0