Förlåt!

Förlåt för den sämsta uppdateringen från mig denna helgen.. :(
Har inte haft tid för min mormor och hennes man kom hit från stockholm i Fredags så jag har varit social ;)
¨
Lite om helgen då:
¨
¨
I fredags var jag med Emma Å. Vi var i stallet (krs) och hjälpte till att ta in och ut hästarna, fixade med dom och sen red vi igen, jag fick lilla Paijazen och Emma fick stooora Dominique. Det gick bra fast Paijaz va lite slö.
Gose! 



Igår var jag och Emelie hos Elvira, jag red i paddocken, i skritt och trav. Hon var väldigt duktig :)
Sen efter det var jag och min bror ensamna hemma för dom andra skulle på teater. Så vi spelade fotboll och lite annat kul. Och kolla melodifestivalen med såklart!


Så jävla perfekt! 


Och idag ska jag städa rummet :( träna och fixa lite saker :) Sen åker mormor och min ''låtsas-morfar'' hem idag med.
Ganska lugn dag idag iallfall, skönt !




Ha en bra dag, Kramis









Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0