Förlåt

Hej!
Förlåt för dålig bloggning idag.. Ska uppdatera oftare, jag lovar!
¨
Har iallafall varit med Emma hos Elvira idag. Hon red i paddocken för det gick inte att rida någon annan stans typ. Det var jättekul som vanligt! Fick skritta av Zillan också, roligt! Hon var jättestooor ;)
¨
¨
¨
Nu i kväll har jag varit med min kusin Johanna. Vi gjorde inte så mycket var bara hemma och åt och kollade på melodifestivalen och så. Det var jättemysigt!! Hoppas vi träffas snart igen Johanna, puss på dig kusin:*
¨
¨
Puss på er med alla fina läsare!!
¨


Kommentarer
Johanna

Tack själv min fina kusin!! Och tack för hjälpen med Nemo innan jag kom! (: <3

2012-02-19 @ 22:17:42
Emelie

De va så lite så! :) <3

2012-02-20 @ 20:36:06
URL: http://vaniljaas.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0