min dag

Hejsan!
Har haft en jätte grym dag idag!! Först sovit över hos Emma, hade jättemysigt och var vakna typ hela natten ;)))) Tänkte ju fixat iordning oss och tagit lite bilder och så igår men det blev aldrig av.. Vi orkade bara inte fixa oss eller så haha, så va var osminkade hela kvällen och det blev ingen ansiktsmask heller. HAHA så typiskt oss att komma på massa saker som vi ska göra men inget blir av.. Oopsiii
Men det blev en jättebra kväll/natt ändå!
¨
Så vid kl 11 kom min moster och hämtade oss hos Emma och så körde hon upp oss till Elvira. Madeleine och Ella följde också med, så det var super mysigt!! Och Nemo förstås ;)
HAHA! Det roliga var att Nemo och Julle blev kompisar, det hade jag inte trott!
¨
Red en bana i paddocken med Evira idag, typ lite slalom och bommar och sånt. Hon skötte sig bar tycker jag, bara lite ofokuserad på det vi skulle göra.. Men det var nog bara för att det var så mycket roligt folk runt om kring, haha.
¨
Efter en jättebra dag i stallet så var det fotbollsträning. Har väl inte så mycket att säga om den mer än att den var bra!
¨
Hoppas iallafall att någon orkat läsa detta jääätteee långa inlägget..
¨
Emma
¨
Viran
¨
Julle
¨
Nemo
¨
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0