Today

 
Har varit ved havet idag men familjen, mysigt! Träffade även några andra vi känner där, så det var ju kul. Badade en hel del & solade. Härligt!
Idag känndes verkligen som sommar!
 
Skulle igentligen vart på fotbollsträning, men fick ett geting stick precis under foten så den blev jätte svullen och det gjorde skit ont! :( Så jag kan fortfarande inte riktigt gå på foten.. Men aja det går över ;)
 
Hahahah just nu sitter jag & skrattar åt en rolig kommentar vi fick alldeles nyss.. Vissa folk har humor asså...!
 
Väntar på att Emma ska ringa med. Hon skulle tydligen säga något mega viktigt, hihi nyfiken;) Och jag kom på en grej jag ska säga till dig med!!
Så Emma om du ser detta ring mig nu:*
 
 
Puss & Kram!
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0