Statestiken ökar..!

 
 
 
Jag sov hos mormor & morfar inatt igen, sast med mamma & tobbe, för mormor & morfar är ute & reser typ. Så vid halv 12 eller nåt tog jag en buss hem till Emma & va var bara hemma hos henne en liten stund & fikade med hennes bröder typ hahah;)  Sen åkte vi upp till Elvira & stannade där i några timmar.  Emma red & jag kollade på & filmade lite.
 
Vi svarade på alla frågorna från frågedagen men så hände det något med den filmen, så den finns inte kvar på Emmas mobil.. Den var typ de bästa videoinlägget vi gjot, så bara försvinner det....!! Så det var ju lite synd..
 
Aja, vi gjorde några videoinlägg på skojj med. Vill ni att vi ska ladda upp dom??
 

Nu håller jag på att rensa ur HELA min gaderob, shit asså...! Kan säga att det var vääääldigt stökigt där inne. 
 
 

Ville bara säga att statestiken är rätt bra nu asså!! Och ni är riktigt bra på att kommentera!  Vi har inte publicerat alla kommentarer, ifall ni undrar varför inte ni kan se några kommentarer;)
 
 
PUSS & KRAM!
 
Emelie Andersson <3 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0