Min dag

Hej på er!
 
Nu har vi varit & hälsat på mina goa sysslingar i Göteborg. Jätte mysigt verkligen! 
Kom till dom nån gång vid 11 & nu är vi hemma igen. 
Vi gjorde väl inte så jätte mycket, var bara hemma hos dom. Skulle igentligen gått ner & badat men det blev inget för det regnade så mycket..  Hahah jag & tobbe fick mest busa med dom små, hahah söta! 
 
Det var i allafall jätte roligt att träffa dom igen! Har inte träffats på ett tag nu.
 
Bjuder på några bilder på mina goingar!
 
 
 
Denna bilden är från förra året!
 
 
o nu ska jag åka upp till mormor och morfar och svoa där en natt då. Uppdaterar mer i eftermiddag/kväll så håll koll!!
 
 


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0