Frågor...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter? Emelie
Beroende av?  Familj & Vänner!  Datan & göra något under dagen, inte bara sitta hemma typ.
Vad behöver du mest just nu? En nagelfil
Vad tror folk om dig? ingen aning..  Hon den där lilla tjejen
Vad får du oftast komplimanger för? Liten & söt, mina ögon & ögonfransar
Hur imponerar man på dig?  Snäll & Rolig, snygg
Brukar du skratta för dig själv? Yeees, forever alone ?
Var bor du? Ytterby
Trivs du där? Japp
Hur svarar du i telefon? HejdeeEmelie/ Hallå/ TJENARE MANNEN
Antal timmars sömn inatt? 8 timmar typ
Sov du ensam? Jao
Brukar du komma i tid? För det mesta..
När mår du bra? När dom jag älskar mår bra
Hur känner du dig just nu? Go & Glad   
Favoritdryck på morgonen? Mjölk
Är du blyg? Aa, ganska. Men inte för mina kompisar & så
Skämmer du ofta ut dig? Jaa! Hela tiden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajjemän!
Vad längtar du till nu? Tills jag är hos Viran & SOMMARLOVET
Vad är det finaste du fått?
hahah, Kärlek! <3
Om 5 månader? Har jag haft ett grymt sommarlov med fullt upp hela tiden! :D
Om 1 år? Går jag i 8:an
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Röker du? Neej, verkligen inte!
Är du singel? Ja..
När fick du din senaste komplimang? Igår
Vad var komplimangen? OOH HERREGUD VAD LÅNGA ÖGONFRANSAR DU HAR!!!!
Vilka kläder sover du i? Olika, T- shirt & trosor eller linne & korta shorts
Är du ensam just nu? Japp

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? Nej, eller jag har svimmat men är man medvetslös då??
Hånglat med någon riktigt ful? Nej
Hånglat med flera personer samma kväll? Nej! Jag = inte player ;)
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Hahah, jaa
Åkt ambulans? Ne
Åkt polisbil? Tror inte de
Åkt brandbil? Jaa
Gjort något olagligt? Aa
Fått din mamma att gråta? Aaa
Skämts över dina föräldrar? Ja..
Sagt att du älskat någon och menat det? Jepp, säger det inte om jag inte menar det.
Varit kär? Jaaa

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Mobiltelefon? Såklart 
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja!
Bra kompisar? BÄST!

SENASTE SOM:
Sov i din säng?
Jag
Såg dig gråta? Vet inte, Emma ?
Fick dig gråta? Världens läskigaste & sorjligaste film.
Du delade en dricka med? Alice eller Emma
Du gick på bio med? Tror de va: Emma, Emma, Alice, Karin, Felicia, Jennifer & Nicole
Skällde på dig? Mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Hahah, jaa
Kramat någon? japp
Pussat någon? Bara heesten
Köpt någonting? Yes
Sjungit? Aa
Saknat någon? Jadå
¨
¨

¨
Kolla dom ögonfransarna! Vill ha tebax mina gamla..!
¨
¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0