Stall dag

Hej alla goingar!
¨
Sov ju hos Åkerström natt, eller aa sov & sov..  Jätte roligt var det iallafall!
Idag har jag vart i stallet typ hela dagen. Först hos Elvira med Barin & sen på KRS.
Emma red ut idag & jag gick såklart med & tog lite kort & filmade & så. Sen skulle vi åka hem vid tre så att jag skulle hinna till KRS innan mitt upprop. Men vi kom inte iväg för än vid 4 ungerfär, hahaha! Så vi hade bara en halvtimma på oss att åka från Elvira, hem till mig & byta om & äta, sen till KRS. HAHAHA! Lite stressigt bara... Men jag & Emma är ganska vana vid att stressa nu.. ;)
¨
¨
¨
På lektionen idag så fick Jag lilla Lady. Vi red ut & allt gick jättebra faktist! Hon var väldigt stark bara..!
¨
¨
¨
¨
Efter stallet så gick vi hem till kusinerna & grillade. Jätte mysigt!
¨
Aja det var min dag det! Hoppas ni har haft det bra!
Puss&Kram!
¨
¨


Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0