oppsiiiie...

¨
Var i stallet förut och Red Elvira, mamma & Tobbe var med mig. Hon fäller sjukt mycket nu, det ärj ätte jobbigt jue...!
¨
Själva rid passet gick väl ganska bara. Viran känndes lixom tvärtom idag(??) När jag skänklade så bara stannade hon. Och när jag väl bromsade så ville hon bara gå.. ? Tänkte göra lite slalom och cavaletti typ men det blev istället lite mer lydnadsövningar. Hon var lite jobbig och lyssnade inte så bra i början, men i slutet gick det mycket bättre!
¨
Sen när jag  skritta av henne så var det en plåt bit som blåste iväg och det lät jättemycket så viran blev livrädd och rusade in mot mitten. Det var ju inte jag beredd på så jag tappar balansen och ena stibygeln åkte av. Då hamnade ena benet upppe på sadeln medans andra benet var kvar i stibygeln. Så jag galloperade på ett ben kan man säga! ;) Kändes som om jag skulle ramla av vilken sekund som hälst. TÅRTAAA!! Tänkte jag. HAHAH, måste sett vääldigt roligt ut...!
¨
¨
¨
¨
Hoppas ni orkade läsa allt detta!
Puss&Kram
¨


Kommentarer
Malin [14år och utan pappa]

Veckans blogg är nu avslutad, kanske just DU blev vinnaren? gå in och kolla med en gång!



Om inte var med igen och vinn kanske nästa gång? :)



Kram!

2012-04-08 @ 22:07:21
URL: http://youknowmallin.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0