kass bloggning, full dag...

dålig uppdate idag, har haft en full dag!
Först spelade jag match mot Hjuvik, förlorade tyvär med 3-2, vi skulle ingentligen fått en straff, fick ett mål bortdömt och lite så, men det är inget att göra åt..bara gå vidare! :)
¨

¨
sen åkte jag hem, bytte om till stallkläder och åt pannkakor med sylt och grädde, yammi, yeeey! :)
¨

¨
och sen åkte jag och emelie upp till Viran och jag red ut på en PIGG och BUSIG ponny!
hon va jätteduktig och lyssna o så, men sen "lät" jag henne typ busa av sig lite, så jag red upp på en äng och där va det stockar i en hög och två av dom låg "ensamna" så dom kunde vi "hoppa" lite över, fast inte alls högt!! Emelie fånga lite av hennes bus på film, så det kanske kommer upp någon dag! och vi fick massa bilder med, några får ni nu:
¨

¨

¨

¨

¨

¨
¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0