Igår typ

Tjenare goingar!
Tänkte berätta lite om igår eftersom jag inte hann blogga något igår.
¨
Efter skolan så gicka jag hem & mormor var hemma hos oss & vi tog typ massa Webcam bilder, HAHAHAH cooola & så.
Sen gick jag bort till stallet & red Twiggy! Jätteroligt var det! Vi red dressyr i paddocken för det var ju ganska bra väder & så & hon var jätteduktig. Gjorde någon övning på stora miott volten med trav halva varvet & galopp andra halvan. AHAHAH förklarar kanske lite konstigt.. men hoppas ni fattar ändå ;) Och lilla Zebra fick en vääääldig fart där....! ;) HAHAHAH!
Sen så skrittade vi av hästarna en stund ute, jättemysigt!
¨
Och när jag kom hem så bara åt jag & sen gick & la mig typ. Aja det var min dag det! Hoppas ni hade det lika brasom jag!
¨
¨
¨
¨
Puss&Kram
¨
¨


Kommentarer
Alicia

Kan ni uppdatera oftare? =D <33 Det skulle vara jette roligt =D <333

2012-04-24 @ 21:38:24


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0