gomorron

ligger i sängen och har precis vaknat. Söndag idag, och då är det bara träning som gäller och sen bara slappa igentligen...men...Emelie kan inte rida Viran idag för hon ska spela match o så, så jag åker upp till henne sen och fixar och rider idag igen, gött! :) men idag blir det jobb i paddocken, dressyr hade jag tänkt! Tänkte köra igenom ett dressyrprogram och jobba med henne på volterna.
Får se bara, hoppas inte hon är så döpigg som hon va igår, men eftersom hon fick busa av sig igår så borde hon va lite lugnare idag! :) vi får hoppas på de...
¨
och sen tror jag det blir träning, plugga lite och städa mitt rum o sånt!
¨
¨
Hörs sen, pussar!
¨
¨

¨
¨



Kommentarer
Malin

Sv: [email protected] :)<3

2012-04-22 @ 10:19:35
URL: http://ponniecheyen.blogg.se/


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0