förlåt...

Hej Allihopa!
Förlåt för ingen uppdatering igår.. Städade bara hela dagen och så hade vi gäster hela kvällen, så så jag han inte med bloggandet.
¨
Hela förmidagen gick åt till att städa mitt rum och damsuga och fixa massa, hjälpa mamma med maten & så. Sen vid klockan 6 så kom mina kusiner och deras familj och mormor & morfar. Vi åt en massa go påsk mat och hade det almänt bra! Sen vid 12 ungerfär så gick jag, Tobbee & Johanna ut och sköt lite raketer.
¨
Nu sitter jag här på altanen och solar med mamma. Ska snart åka upp till Elvira oxå, så det blir ju roligt!
Ingen träning för mig ikväll iallafall, är fortfarande förkyld..
¨
¨


Kommentarer
Johanna

Tack för igår bästa kusinen, det var awesome!! (:

2012-04-08 @ 16:03:20
Hilda <3

Hur snygg får man lov att bli?!?!?!:* <3

2012-04-09 @ 11:32:30


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0