Förlåt för dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för att vi typ inte har blogat något.. Har inte hunnit med helt enkelt.
Men nu tänkte jag berätta lite om min helg hitils!
¨
¨
Fredag: I fredags så var jag ju först i skolan & så, men där hände la inte så himla mycket. Vi hade elevens val men då låste Emma ute mig i regnet:((( Dumma unge!   Sen efter skolan åkte jag & Emmisen in till Vikingamarknaden & kollade lite & så.  Gjorde ett litet video inlägg när jag åt helium, hahaha!
Sen när jag kom hem från Kungälv så kollade jag & mamma på en film & åt.
¨
¨
¨
Lördag: Då var jag bara hemma hela dagen & solade & fixade med lite saker. Sen gick jag bort till mina kusiner & var med dom lite. Efter vi hade vart där ett tag så gick jag & Nicole (min kusin) hem till oss & sen till City Gross & köpte godis. Och seeeen var vi hemma hos oss & kolla på TV käka godiset. Och till sist gick vi hem till Nicole & så sov jag över där tills idag. Tack Nicole för en mysig kväll!
¨
¨
¨
Söndag: Var hos Nicole & sen åkte jag & Vera upp till Elvira. Jag red ut en sväng idag, typ klättrade i massa backar & sånt. Hon var väldigt pigg & lite busig men annars duktig!
Så nu sitter jag här i köket & lyssnar på musik på högsta volym! Wooho!!
¨
¨
¨
Aaa, det var min helg det!
Hoppas ni orkade läsa;)
Puss&Kram!
¨
¨


Kommentarer
Nicole

Tack själv Emelie, mycket mysigt :)

2012-05-01 @ 20:29:12


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0