Feelings...

Nu ikväll så åkte jag och pappa o körde ner min ena bror och hans tjej till flygplatsen för dom ska åka utomlands i en vecka.
när vi kom fram såg jag massa flygplan, resväskor o sånt. Och SHIT va lessen jag blev...jag ville VERKLIGEN åka iväg till något varmt land o bara sola o bada... ;)
och sen när vi hade släppt av dom, sagt hejdå o sånt så stannade jag o pappa på utsidan innan vi hoppade in i bilen för det va ett plan som skulle lyfta och JÄDRANS vilket tryck det blir!
så såg vi det åka iväg o både jag o pappa skulle helst velat sitta í det planet då... menmen, livet är som det är..det är inte alltid man får som man vill.
¨
¨
vi får hoppas på att det blir härligt väder här i sverige NU istället ;) haha!
¨
¨

¨

¨
¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0