Elvira

Är hemma men ska åka upp till Viran och rida henne om typ en kvart.
Anledningen till varför jag ska rida henne idag istället för på torsdag är för på torsdag kan jag inte för vi har fotbollsträning då.
Och jag tror att jag kommer byta dagar, så jag kommer rida måndag, lördag istället för torsdag, lördag för nu kommer vi börja träna även på torsdagar.
¨
idag tänkte jag fortsätta med det jag gjorde igår.
Rida på stora mittvolten och få henne lugn och fin, och i galoppen ska hon inte bara rusa (som hon brukar) utan hon ska va samlad och gå i fin form. Igår när jag gjorde detta va hon verkligen SUPERDUKTIG! hoppas på att hon är det idag igen ;)
¨
¨
men måste gå nu,
hörs när jag kommit hem!
Kisses!
¨
¨

¨



Kommentarer


Kommentera gärna, och gör oss glada! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0